FANDOM

Pelakon Anime 2011 Hunter x Hunter
Selamat Datang ke Wikia HUNTER X HUNTER!

Kami sedang merumahkan 46 rencana, dan 68 fail. Kami memerlukan bantuan ANDA mengembangkan dan menambah rencana ke wiki!

Sekiranya anda baru ke Wikia, sila gunakan pautan di atas untuk memulakan.
Jika anda sudah mempunyai pengalaman penyuntingan, dan anda mempunyai rencana yang berkaitan dengan Hunter × Hunter untuk menyumbang, gunakan kotak di bawah untuk menciptanya:

Terima kasih!

Watak-watak

Rencana Pilihan

Bab Manga Terkini

Amaran Pembongkaran Plot! Baca dengan risiko anda sendiri!

Bab 390 - Pertembungan: bahagian 1
Bab 390

Coventoba terkejut dan keliru bahawa nombor pada duit syilingnya dari Putera Binatang Roh Pengawal Zhang Lei berubah dari satu hingga sepuluh. Zhang Lei sendiri percaya bahawa dia boleh mengedarkannya kepada orang ramai apabila dia menjadi Raja. Dia memutuskan untuk meninggalkan biliknya dan pergi ke bilik Bos Keluarga Xi-Yu Family. Putera menanyakan apa-apa tentang Binatang Roh Pengawal atau Nen, tetapi Onior tidak tahu apa-apa tentang mereka. Nen, sebaliknya, Onior tahu bahawa sesetengah ahli-ahlinya yang lebih muda tahu tentangnya. Dia berjanji untuk bertanya mengenai manfaat Zhang Lei.

Onior kemudian memerintahkan Hinrigh untuk mencari Hisoka Morow pada Tahap 3 dan juga membunuh Morena Prudo dari Keluarga Heil-Ly. Setelah menerima pesanan, Hinrigh menyeru Lynch fan Zakuro untuk tugas mereka. Mereka menghadapi anggota keluarga Heil-Ly dan mengetahui bahawa mereka didaftarkan sebagai orang awam di Black Whale, bukan ahli Mafia. Oleh itu, pertarungan antara Mafia dan orang awam akan menjadi bencana.

Episod Anime Terkini
  • Gon memberikan lesen Hunter Ging semula
  • Gon memanjat pokok terbesar di dunia
  • Gon dan Ging melihat di atas pokok itu
  • Ging dan Gon bertukar cerita
Episod 148 - Masa Lalu × Dan × Masa Depan

Gon memanjat ke puncak Pokok Dunia di mana Ging menjangkakan dia, dan kedua-dua akhirnya mempunyai ucapan hati. Dalam kesempatan ini, Ging mendedahkan niatnya untuk meneroka dunia di luar batas sempadan yang diketahui manusia dan Gon menceritakan kepadanya tentang semua petualangannya, sementara teman-temannya terus mengikuti cara masing-masing, masing-masing dengan impian dan matlamat mereka sendiri untuk diikuti. Semasa ceramah mereka, Gon ingat untuk memberi lesen pemburu berbilang bintang Kite memberinya kembali kepada Ging.

Episod terakhir, Episod 148, sudah berakhir.

Media pilihan
"Hunter × Hunter Greed Adventure"
スマホアプリ『HUNTER×HUNTER グリードアドベンチャー』プロローグアニメ

Video Promo Prolog

Tinjauan Pilihan

Bagaimana anda berfikir Perang Berturut-turut akan berakhir?
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0

Tinjauan ini dibuka di 11:57 pada 24 Mei 2019, setakat ini 0 orang sudah mengundi.
Laman Web Sekutu

Mahu bersekutu dengan Hunter x Hunter? Hubungi saya.

Suapan Berita
Loading RSS data...

Pengguna

Sebelum menyunting, sila baca Dasar dan Garis Paduan dari Wikia HUNTER X HUNTER. Ini untuk memastikan pengalaman yang lancar dan menyeronokkan di wiki.

Mengapa tidak membantu wiki semasa anda berada?

Kandungan
Penulis: Yoshihiro Togashi Hunter Series
Bab Manga Nen Dasar/Garis Panduan
Episod: (19992011) Arka Cerita Watak
Media Lain Lokasi Filem

Tinjauan Pertemputan Nen

Vs.
Siapa yang akan memenangi pertempuran ini?
 
0
 
0

Arkib Pertempuran Nen | Ada sebarang cadangan untuk Peninjauan Nen yang akan datang atau mahu membincangkannya sekarang? Sila tinggalkan mereka di Cadangan Pertempuran Nen.

Petikan Pilihan

Penutup Jilid Manga Terkini

Penutup Jilid 36

Imej Rawak

Blog Pengguna

Hub Fandom Animasi dan Komik Bahasa Melayu