FANDOM

Neferpitou2011

Pitou Manga

Neferpitou
Kana

ネフェルピトー

Rōmaji

Neferupitō

Znany jako

Pitou

Debiut
Debiut w mandze

Rozdział 197

Debiut w anime

Odcinek 84 (2011)

Głos
Głos japoński

Ayumi Fujimura

Informacje
Płeć

Nieokreślona

Urodziny

06.06

Kolor włosów

Białe

Kolor oczu

Czerwone

Grupa krwi

B-

Status

Martwi

Poprzednia przynależność

Straż królewska mrówek chimerzych

Krewni

Królowa Mrówek Chimerzych (matka)
Shaiapouf (młodszy brat)
Menthuthuyoupi (młodszy brat)
Meruem (młodszy brat)
Kite (młodsza siostra)

Nen
Typ

Specjalista

Umiejętności

Doktor Blythe
Marionetki
Terpsichora

Neferpitou (ネフェルピトー, Neferupitō), zwany też Pitou – przypominająca kota mrówka chimerza i najstarszy spośród strażników królewskich.

Wygląd Edytuj

Neferpitou wygląd

Wygląd Neferpitou.

Wygląd Neferpitou łączy w sobie cechy owada, kota i człowieka. Posiada on białe faliste włosy, oddzielone od reszty nóg kolana oraz długi ogon. Całe jego ciało pokryte jest krótkim kremowym futrem. Dłonie kota, proporcjonalnie większe niż u człowieka, zaopatrzone są w ostre pazury. Warto zauważyć, że podobnie jak większość innych mrówek, posiada on cztery palce. Ubranie Neferpitou składa się z niebieskiego płaszcza i butów oraz pomarańczowych krótkich spodni i podkolanówek.

OsobowośćEdytuj

Neferpitou jest niezwykle lojalni wobec króla, podobnie jak pozostali strażnicy przyboczni. Zazwyczaj zachowuje wesołe i beztroskie usposobienie. Stosunkowo łatwo rozpraszają go różne rzeczy, mimo to starają się odpowiedzialnie pełnić swoje obowiązki strażnika. Bardzo lubi też podejmować wyzwania i walczyć, zwłaszcza z silnymi przeciwnikami. Pitou posiadają także drugą, sadystyczną stronę osobowości. Jest mrówką chimerzą z kocimi genami i podobnie jak koty lubi bawić się swoją ofiarą.

W odróżnieniu od Menthuthuyoupiego i przede wszystkim Shaiapoufa dla Neferpitou liczą się przede wszystkim rozkazy i decyzje króla, a nie ich własne wyobrażenia o nich. Jest w stanie zaakceptować jego zainteresowanie Komugi w przeciwieństwie do dwójki strażników, którzy nienawidzą dziewczyny. Jest przez to jedynym ze strażników przybocznych, który, szanując wolę Meruema, z narażeniem życia ochrania ją i dba o jej bezpieczeństwo.

116 - Neferpitou ochrania Komugi

Pitou ochrania Komugi

Jednoznaczne polecenie króla dotyczące opieki nad Komugi i jego istotność dla Pitou sprawiły, że strażnik niemal całkowicie zmienia swoje swobodne nastawienie. Staje się bardziej poważny i nerwowy, co widać zwłaszcza podczas jego konfrontacji z Gonem. Zdając sobie sprawę z potencjalnego zagrożenia, jakie młody chłopak stanowi dla dziewczynki, jest gotowy całkowicie poświęcić własne dobro, byle tylko ją ocalić.

Wydarzenia i walki Edytuj

Wydarzenia Edytuj

Walki Edytuj