FANDOM

Hunters Association silhouette
Stowarzyszenie Łowców
Kanji

ハンター協会

Rōmaji

Hantā Kyōkai

Informacje
Status

Aktywne

Klasyfikacja

Łowcy

Przywódca

Cheadle Yorkshire

Siedziba

Miasto Swaldani

Powiązania

Zodiaki

Stowarzyszenie Łowców (ハンター協会, Hantā Kyōkai) to pozarządowa organizacja zrzeszająca "Łowców" (ハンター, Hantā) - ludzi, którzy poprzez zdanie rygorystycznego egzaminu udowodnili przynależność do elity wśród ludzkości. Licencja, przyznawana każdemu nowemu Łowcy, zapewnia rozmaite przywileje, takie jak dostęp do większości zamkniętych i zastrzeżonych obszarów oraz możliwość korzystania za darmo z 95% płatnych usług publicznych. Warto wspomnieć, że Łowców praktycznie nie można skazać za zabójstwo.

Egzamin - zazwyczaj składa się z 4-6 etapów, chociaż zdarzają się wyjątki tak jak w trakcie egzaminu Killui. Egzamin nadzoruje komisja rekrutacyjna.

System GwiazdekEdytuj

Gwiazdki obrazują działalność Łowcy na rzecz Stowarzyszenia oraz całego społeczeństwa w jednej lub wielu dziedzinach.

1 GwiazdkaEdytuj

Łowcy którzy osiągnęli wyjątkowe sukcesy w konkretnej dziedzinie mogą być mianowani Jedno Gwiazdkowymi Łowcami.

2 GwiazdkiEdytuj

Łowcy, którzy spełniają pierwsze pięć Przykazań Łowców, zajmują oficjalne stanowisko i którzy mają pod opieką przynajmniej jednego ucznia, którzy uzyskał jedną gwiazdką mogą być mianowani na stanowisko Dwu Gwiazdkowego Łowcy.

3 GwiazdkiEdytuj

Łowcy, którzy spełniają pierwsze sześć Przykazań Łowców oraz którzy dokonali wyjątkowych osiągnięć w wielu różnych dziedzinach mogą być mianowani na stanowisko Trzy Gwiazdkowego Łowcy. Jest to jedno z najrzadszych i najtrudniej osiągalnych stanowisk w całym Stowarzyszeniu. Aktualnie jest ich mniej niż dziesięciu.

Klasyfikacja ŁowcówEdytuj

Łowcy BestiiEdytuj

Łowcy Czarnej ListyEdytuj

Łowcy BotanikiEdytuj

Łowcy PrzestępczościEdytuj

Łowcy UrokuEdytuj

Łowcy Chorób/WirusówEdytuj

Łowcy SmakuEdytuj

Łowcy HakerówEdytuj

Łowcy GłówEdytuj

Łowcy PieniędzyEdytuj

Łowcy ZagubionychEdytuj

Łowcy MuzykiEdytuj

Łowcy PaleografiiEdytuj

Łowcy KłusownikówEdytuj

Łowcy ZatrućEdytuj

Łowcy RuinEdytuj

Łowcy MórzEdytuj

Łowcy TempEdytuj

Łowcy TerrorystówEdytuj

Łowcy SkarbówEdytuj

Prowizoryczni ŁowcyEdytuj